Sjuk som en tok!

  Jag gjorde ett gott försök med att gå till jobbet idag. Precis innan jag skulle gå tog jag febern och hade 38 grader och det är mycket för mig eftersom jag brukar ligga runt 36 i vanliga fall. Jag tog en ipren och gick vägen till jobbet. Den har nog aldrig varit så lång och jobbig. Svetten bara rann och när jag kom dit kände jag mig färdig så vi bestämde att jag skulle gå hem igen. Det var nog ett bra beslut för sen när jag kom hem igen har febern pendlat upp och ner och jag har sovit och halvsovit hela dagen. Jag tänkte att jag skulle jobbat idag för jag va ledig imorgon och då kunde jag va sjuk då istället men det går inte skjuta upp en sjukdom.

  Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova bort febern och må bra imorgon.

  Hej svejs

  ps. Mor Lena, du är hur vacker som helst även utan spackel och allt sånt och du skulle också passa som modell för en dag du också! =) Struntprat det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0