Idag har jag fått sne, mellan, mittbena!

  Har klippt mig lite idag! Ny frisyr blev det faktiskt. Nu har jag mittbena men Erika kallar mig nu Stina Mellanbena. Haha. Hon har haft svårt att få fram att jag har mittbena och sagt alla möjliga olika benor idag. Och Stina Mellanbena tyckte jag var ganska roligt så det fick bli det. Hoppas nu att det är lätt att fixa själv. Tycker min frisör är kanon verkligen. Hade en annan när jag flyttade hit och hade henne i ca 1 år eller något sådant. Sen flyttade hon till Stockholm och lämnade över mig till sin kollega. Var lite orolig första gången för jag var så jäkla nöjd med min gamla frisör. Har aldrig varit så nöjd med håret alla gånger jag gått från frisören förut men nu hade jag verkligen varit det. Men nu har jag klippt mig två gånger hos den nya tjejen och hon har verkligen gjort ett kanon jobb. Roligt roligt! 

  Idag har jag jobbat igen och det har gått bra. Vi är nästan färdiga med all rea nu och det är skönt. Imorgon blir det kartongrace inför helgen. 

  Claes har varit och kollat på hockey hela kvällen på Olivers. Det är en nyöppnad sportsbar med hur många tv aparater som helst och dom visar verkligen all sport. Där hade pappa trivts som fisken i vattnet. Jag har suttit och kollat klart på säsong 1 av Desperate Houswifes. Fasiken vad bra det är! Helt fast. Tur att det finns fler säsonger jag inte sett.

  Nu ska jag värma lite mjölk och kura upp i soffan och titta på ett nytt avsnitt av Family Guy!! JIHOOOOOOOOOOO! Me like=)

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Becko

Ta ett kort och visa ny frillan vetja =)

Spännande!!

2010-04-16 @ 08:14:02
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0