Hemma igen efter en skön helg i Vetlanda!

  Det har varit en lugn helg i helgen och det har varit skönt. Ingen stress hit och dit hela tiden utan vi har bara tatt det som det har kommit ungefär. Vi åkte i lördags efter att jag slutat jobba och så kom vi hem till Claes mor som hade gjort i ordning ett härligt påskbord och vi åt tills vi sprack nästan. Mycket trevligt! Sen åkte vi in till stan och Claes kollade färdigt på hockeyn hemma hos mig och sen skillde vi oss och jag åkte till Emma där Frida och några andra tjejer var och firade Emmas födelsedag. Sen skulle vi dra ut men vi fick inte plats alla i en bil så Frida och jag gick hem till henne och fick skjuts av hennes mamma. När vi kom ner till stan var det sån jäkla kö till hotellet och vi fick reda på att det kostade 150 spänn att gå in. Aldrig tänkte vi och åkte hem till mig istället och satt och snackade hela kvällen istället. Mycket trevligt måste jag säga!

  På lördagen vaknade vi hyfsat och satt och tittade på SF kanalen, det var Emil i Lönneberga. Det var väldigt längesen man såg det och man blir lite avis på mor och far som har alla kanaler verkligen. Det är alltid något bra på tv då! Hehe. Sen åkte vi ut till Claes mor och satt där en stund och sen drog vi alla in till Vägkrogen och Claes fick sin efterlängtade kebabtallrik. Sen bytte Claes bror däck på hans bil och sen bar det av till Kvillsfors. Först drack vi lite kaffe och sen gick vi till farmor. Där satt vi ett tag och både jag och Linnea råkade somna så Claes fick sitta själv och lyssna på när farmor pratade. Haha, stackarn! Men det var bara lite powernaps om man säger så. Sen gick vi tillbaka till kusinernas och åt ost och kex och spelade spel. En härlig kväll det med!

  Igår åkte jag till Becko på förmiddagen och vi satt och pratade. Tiden går för fort när man har roligt! Alltid så himla mycket att prata om. Hoppas vi ses snart igen!

  Idag ska jag jobba jobba jooooooobba! Fast bara i 3 timmars så det blir en sån mjukstart på veckan efter en rätt lång ledighet. Ska dricka lite te nu och sen dra till jobbet!

  Ha en skön dag allesammans!

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Becko

Det var roligt att få träffas och snacka lite skiit =)

Hehe!! Synd att det inte blir oftare...



Hade gott!

Kramkram

2010-04-07 @ 17:45:35
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0