Helg helg helg=)

  Nu är det helg här i vårt hus, helgen har kommit hoppfallerallanlaaaaaaa. Vad härligt med helg hörni! Jag är rätt slut efter denna veckan måste jag säga. Har vaknat tidigt och somnat sent så jag har nog haft lite sömnbrist. Sen har det varit mycket på jobbet denna veckan med. Sänkt pris kampanj och massa röda prislappar som ska på alla varor=) Men vi har jobbat på bra!

  Ikväll kommer Hanna hit och ska titta lite i min garderob för att se om hon hittar något att ha på sig på fotograferingen. Jag är inte heller så säker på vad jag ska ha på mig men jag har lite koll i alla fall. Det ska bli så himla kul det här. Lägger ut bilderna jag köper här och då får ni se min nya frisyr med. Bra plan va?!!

  Vad ska man äta ikväll tro?! Becko har lockat med att hon ska ha grillpremiär ikväll! Snacka om att läska mig va. Skulle man haft en uteplats hade jag inte tvekat en sekund att grilla ikväll. Solen skiner, himlen är blå, perfekt grillväder helt enkelt. Hade gjort tsatsiki och klyftpotatis och något gott kött. Fy fasiken vad jag är sugen, och jag är vrålhungrig nu med. Sitter och dreglar lite! Hehe! Dumma Becko! Inte läska sådär=) Hehe! AVIS!!!!!!!!!!!!

  Ha en fin kväll allesammans=9

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Becko

Det var gott också kan jag lova =) Jävligt gott!

Haha.. Jag tog öl-premiär idag också =) första ölen på över ett år. Den smakade väldigt bra! :D



Ni får komma hit nån gång i sommar så får vi ta en grillkväll!



Hade gott! Och ha det så kul på fotograferingen!

kramkram

2010-04-16 @ 22:17:55
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0