Hej svejs=)

  Nu mår jag lite bättre i alla fall. Kan bero på ipren, nässpray och zyx så jag kanske bara mår fejkbra, men det är bättre än dåligt. Imorgon ska jag till jobbet i alla fall så jag hoppas det går bra.

  Nu har jag precis sett inför Eurovision song contest och det var kul att se vad jag hade skrivit och vad panelen tyckte. Det var väldigt lika idag tyckte jag. Vissa grejer höll jag inte alls med om men det var kul att höra allas kommentarer. Det ska bli så kul när det är den stora finalen. Ser fram emot det något grymt.

  Idag har jag enbart legat i soffan och glott på tv. Desperate Houswifes hela långa dagen. Tråkigt men rätt skönt. Jag behövde denna vilan tror jag. Har inte haft så mycket feber idag som igår så det har varit lite skönare när man inte svettas och fryser om vart annat.

  Nu ska jag va lite social med Claes för han tyckte inte det var lika roligt som jag att titta på inför ESC.

  Ha en fin kväll allesammans!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0