Hej svejs igen=)

  Sitter och tittar på animal planet med Phoebe. Hennes favorit kanal! Hon blir ruskigt besviken om man byter. Idag har jag städat som sagt. Även om det var trist så fick jag tummen ur och fixade till det här hemma. När jag skulle torka av diskbänken så skulle jag lyfta på en vas där jag har alla verktyg till mat och då ramlade botten ur. Blev lite ledsen en stund för den var verkligen perfekt där. Nu ligger alla stekspadar och osthyvlar på köksbordet, måste hitta en ny vas. Inte för dyr utan bara något som är snyggt att ha stående där jämt. Får se vad jag hittar!

  Jag bestämde mig för att köpa den där kavajen innan. Men när jag skulle betala fanns det inte den inställningen på mitt kort att jag kunde beställa över internet. Stod att jag skulle fixa det med min internetbank men jag fattade inte hur man gjorde så jag tänkte att är det inte ment to be så är det inte. Har inte så mycket pengar heller så jag får vänta ett slag. Önska mig den i födelsedagspresent kanske. Jag blir ju snart gammel kärring. Eller ett år närmre rynkor och grått hår. HAHAHHA!!

  Ikväll har jag suttit och kollat på Dh hela kvällen. Det har varit fotboll så jag lät Claes ha tvn så kollade jag på datorn. Love love love it=)

  Nu ska jag nog snart knyta ihop säcken. Imorgon blir det jobb igen=)

  PS. Det ska komma in en mugg till lagerhaus som heter STINA!!! även servetter i detta mönster ska snart finnas. Hoppas det kommer snart! Jag blev så lycklig att mitt namn ska finnas på ett mönster i butiken, känns så stort!! "du kan flytta på stina muggen till den hyllan" eller "fyll på med stina servetterna där"!! Ååh, det låter så bra=) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0