Haha!

  Nu har jag till och med fått klagomål på min dåliga uppdatering. Men som sagt, jag är en bissy woman. Nedå! Idag har jag jobbat hela dagen, fast det blir ju halva när man jobbar lördagar. Hade så sjukt svårt att ta mig upp ur sängen i morse. Var i en dvala mellan sovande och vaket tillstånd i en halvtimme typ. Tur att Claes inte vaknade av min väckarklocka i alla fall. Det har varit ruskigt dåligt med folk idag för att vara en lördag, men men, får hoppas på nästa vecka istället!

  Nu är jag riktigt trött alltså. Claes drog iväg till bolmens där det var en massa folk som skulle grilla och spela kubb och grejor. Haha, nu kom han hem, det var ingen där:) Vad roligt!

  Aja, får se vad som händer ikväll. Ska lägga mig och vila en stund så får vi se om man blir piggare framåt kvällen!

  Ha en fin lördagkväll vad ni än hittar på allesammans=)

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0