God morgon=)

  Somnade som en stock igår när vi gick och la oss. Skulle kolla på sandhamn i sängen men jag däckade efter 10 minuter. Skönt! Jag va i Malmö i tisdags och kom hem väldigt sent och sen blev det upp tidigt igår med så det var därför jag var helt slut + att det var massor att göra på jobbet igår. Vi jobbade på som små illrar allesammans. Fort ska det gå men nu är vi nästan färdiga med rean så det är skönt.

  Idag ska jag jobba jobba joooobba igen. Det är redan torsdag idag! Har ni tänkt på det?! Veckorna går så himla snabbt och snart är sommaren här igen=). Lägenheten har redan börjat bli dödshet men än så länge går det ganska bra. Vi har sagt att Phoebe ska få va hos Claes mamma ute på höreryd ganska mycket i sommar så vi kan öppna upp ordentligt i lägenheten utan att vara rädda för att hon ska hoppa ut. Sen behöver man inte ha skuldkänslor för hur varmt det är med sån där lång päls som lilla kissen har. Synd om henna när det är så här varmt. Kom ihåg förra året. Då låg hon och flåsade i ett hörn där det va skugga i lägenheten. Då tyckte man ruskigt synd om henne.

  Är så spännd på vad helgen har att erbjuda. Hoppas det blir några bra bilder. Håller tummarna för det alltså=) Tänkte jag skulle göra om lite på min blogg om jag lyckas bli bra på någon bild. Känns som att den är lite för mörk för sommaren nu. Skulle vilja ha den lite mer ljus nu på våren!

  Tjoflöjt allesammans=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0