God förmiddag!

  Sitter här och kollar på efter 10 och dricker te. Det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten och den måste städas men jag tycker det är tråkigt att städa. Måste väl göra någonting i alla fall. Sätter på bra musik och kör ett race.

  Satt och kollade på lite kläder igår. Vill så gärna ha en svart blazer (kavaj) och igår hittade jag en som inte va så dyr. Funderar på att slå till faktiskt! Jag har ju letat över hela Halmstad men inte hittat någon och nu när man väl hittar en så måste man slå till eller vad tycker ni?

  Ja ja, nu måste jag ta tag i mitt liv! Ha en fin dag allesammans!



  Där är den. Är lite osäker på om den är för lång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0