Fasiken, dumma hals!

  Mådde ganske bra i morse, lite seg fortfarande och snorade lite grand, men helt okej. Nu när jag jobbat en hel dag har jag fått ont i halsen igen och det suger. Ska lägga mig och ta en kopp te och bara slöa hela kvällen nu. Hoppas det känns bättre imorgon!

  Som sagt så har jag jobbat idag och det känns lite segt för tillfället. Vi har så sjukt mycket rea överallt som måste flyttas på hit och dit och överallt. Känns lite hopplöst för tillfället när man tittar ut och ser all rea som på något vis måste få plats någonstans. Och snart är det sommarrea med. Helt galet men vad katten! Det är bara att få tummen ur och sätta igång.

  Nu ville Claes ha datorn här så jag måste sticka en stund! Ha en skön kväll allesammans. Det blir nog en tidig läggdags för mig ikväll. ÄR TRÖTT!!

  Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0