DUNDERFÖRKYLD!!!!

  Fy fasiken, näsan bara rinner och halsen är helt igentäppt av slem och stora körtlar. Inget roligt när det är så fint väder ute att man är tvungen att sitta inne. Eller tvungen och tvungen men jag orkar inte ta mig ut. Vi va och handlade innan och jag va så seg i kroppen att jag inte orkade lyfta kassarna så jag ger upp. Ligger här i soffan som en potatis och tart lugnt istället. Vi har precis kollat på en Wallander film. Den nyaste "arvet", den var inget vidare bra faktsikt.

  Igår var det grillpremiär och fy satan vad gott det var. Köttet blev perfekt, helt perfekt. Alldeles saftigt och gott, och jag hade gjort hemmagjord aioli som också blev kanonbra. Mums mums. Sen satt jag och lyssnade på en massa killsnack och kände mig inte jätte pepp för att gå ut. Dels så kände jag mig förkyld och sen var jag ensam tjej så jag hängde inte med i svängarna med att "den spelaren skulle hit och den spelaren skulle dit" så jag stängde av i mellan åt.

  I fredags var det en lugn och skön kväll. Riktigt fredagsmyskväll sådär!

  Nu ska jag nog sätta på Avatar. Sen ska jag laga lite tacopaj=) Imorgon blir det jobb och jag är så spännd på att se resultatet i vårt Lagerhausmästerskap. Vi har tävlat mot Västerås denna veckan i att sälja koppar och i lördags sålde vi så grymt mycket muggar och koppas så jag hoppas att vi gick om dom nu på slutspurten. Det har varit grymt jämt hela veckan men vi hoppas att vi tar dom!

  Ha en skön söndag. Jag ska försöka kurera mig så gott jag kan här i soffan!

  hej svejs

Kommentarer
Postat av: Julia

En fröken Stina Lövgren har lyckats rekommendera mig hos " modell för en dag " .. Haha , va förvånad jag blev . Ska nog dit i maj , låter askul ! Tack =)

2010-04-26 @ 15:45:56
Postat av: Lena

Jag blev också uppringd av "modell för en dag". Jag bara skrattade! Jag är alldeles för gammal och ful. -Ja men vi sminkar och stylar dig, sa hon som ringde. -Så mycket smink finns inte! sa jag. Kram mor.

2010-04-26 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0