Hemma i Halmstad efter en lång men fin dag i Vetlanda!

  Idag gick vi upp tidigt. Kl 06.30 ringde klockan och jag staplade in i duschen som en zombie. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte mot Vetlanda. Stannade till i Ljungby för att käka frukost och sen åkte vi vidare. Vi kom hem och Claes bytte om till kostym. Så fin var han tyckte jag. Inte alla dagar man får se honom så upppiffad. Sen mötte vi upp hela gänget och gick på en mycket vacker begravning. Det var verkligen otroligt fint, men overkligt. Många vänner från när och fjärran sammlades för att minnas en otroligt vacker person. Du finns alltid i våra hjärtan!

  Nu är vi hemma i alla fall. Vi turades om att köra hem. Innan vi åkte stannade vi på vägkrogen och Claes fick äta sin favorit, kebabtallriken. Jag valde att stå över och väntade tills vi stannade i värnamo på max där jag tog en sallad. Där bytte vi så att Claes fick köra och jag sov hela vägen hem sen. Försökte hålla ögonen öppna men det gick verkligen inte. Var helt slut i hela huvudet!

  Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon blir det jobb!

  Godnatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Va? Vem?

2009-09-11 @ 09:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0