Usch då!

Idag har jag jobbat. Blev ganska mycket gjort faktiskt. Fast inte så mycket som syntes. Gjorde ett litet röj på lagret iaf! När jag slutat jobba kom Claes och Sarah och hämtade mig och så gick vi och röstade! Det va lite spännande eftersom det va min första röstning. Sen efter det gick vi och tränade power. 

Nu till usch då! Jag mår inget vidare alltså. Så fort jag har käkat mår jag illa. Mår illa nästan hela tiden och har gjort det nu ett tag. Pappa sa att han dom skulle skicka lite imodium till mig. Får se om det blir bättre då. Inte kul alls det här! Claes och Sarah gick iväg på hejdå fest för en kompis som ska sluta på deras program. Jag kände mig inte alls särskilt pigg för det, men det va tråkigt att jag inte får säga hejdå innan han sticker. Jag ringde iaf och sa hejdå!

Nu sitter jag och kollar på Mulan! Himla längesen jag såg den. I morse innan jag gick till jobbet såg jag på Aladin! Har fixat hem alla klasiker så jag ska beta av dom en efter en! Ska bli kul!

Vi var och köpte garn innan, satan va dyrt det var. men jag tror att det var ett väldigt fint garn, himla snyggt också. Jag ska sticka en halsduk till Claes nu. Blir kul!

Nu ska jag och phoebe titta på fråga olle! hehe. Hörs imån!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aida Smajlovic

saknar dig hjärtat! Hoppas att allt är bra :)

2009-05-20 @ 22:16:01
Postat av: Erika

vi var sjukt duktiga den dagen :)

2009-05-21 @ 15:11:36
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0