Trött

Ligger i soffan och glor på fotboll. Chelsea faller som käglor på planen så man blir bara sur. Drogba är en fjant. Aja, jag är inte så insatt ändå. Men man har ju sett en del matcher i sina dar så man vet ju när något lag inte spelar särskilt snyggt.

Jag har tränat step intervall idag med Sarah. Hur jobbigt som helst. Är man inte särskilt van vid step så dör man efter en halvtimme. Svettades som en gris. Orkade kanppt prata efteråt. Ändå har jag gjort det några gånger. Eller inte så många gånger. Jag har kommit på att jag inte har någon kordinations förmåga över huvud taget. Helt galet. Jag trodde att jag hade lite men icke. Flänger omkring med mina långa armar och bena hänger inte riktigt med ibland. Måste stanna upp och kolla in rörelserna länge innan  min hjärna förstår hur det går till.

Claes lagade god lax till mig efter träningen. Så duktig och snäll! Nu kom Phoebe och la sig å mig! Hon vill att jag ska ta väck datorn värkar det som. Blev helt plötsligt lite svårare att skriva! =) Får väl göra som prinsessan vill.

Sov gött!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0