Trött...

Nu kom vi hem från Marcus och Jossan. Det första man möts av här hemma är en fet disk och en tvättmaskin som ligger och väntar på att få hängas upp. Men nu är allt fixat. Mår jätteilla för tillfället. Kan ju va den överdrivet flötiga pizzan jag drog i mig. Får hoppas att man hittar nånting snart. Köpte Losec Mups idag. Får se om det kanske hjälper mot uppstötningarna. Håller tummarna.

Vi såg en riktigt läskig skräckfilm ikväll. Shit alltså. Men jag är en sån fjant så jag vågar inte titta när det är som läskigast. Råkade smälla till Claes för att jag ryckte till så mycket när jag blev rädd en gång. hehe.. Det blev en rejäl smäll på näsan. Sen fick jag hålla mig på min kant och blunda när det blev läskigt. The unborn hette den. Så läskigt när det är en massa barn som är besatta av saker. Usch!

Nu ska jag gosa lite med Phoebe och sen blir det sängen!

Godnatt!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Erika

visst är det kul att komma hem till en massa jobb? :P vilka dagar jobbar du nästa vecka? kraam :)

2009-05-24 @ 12:32:53
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0