Torsdag, min första födelsedagspresent!

Idag kom en liten lapp med posten om att jag skulle hämta ut ett paket. Alltid spännande! hehe. Jag är som ett litet barn när det kommer till födelsedagar och julaftonar. Det är så himla kul! Jag gick ner till stan så fort jag kunde och hämtade ut mitt paket! Det va från min kära syssling och vän Sophie, hon vet vad jag gillar om man säger så! Massa lakrits! Mums mums. Tack så jättemycket! =)

Efter att jag hämtade ut mitt paket svängde jag förbi Lagerhaus. Ett måste när man är i stan! hehe. Alltid lika kul att snacka med mina kära jobbarkompisar och få lite uppdatering. Ska bli så himla kul att få börja jobba till hösten. Kommer dock sakna Jenny. Hon är så himla duktig på det hon gör. Får försöka hålla uppe hennes goda tempo när jag tar över hennes tjänst. Hon har nämligen tagit tjänstledigt för att plugga till frisör i Lund. Tror verkligen hon kommer bli duktig på det och jag hoppas hon håller sitt ord och klipper mig sen! hehe. Men vi är ett bra team på Lagerhaus så det kommer inte bli några problem!

Ikväll blir det träning igen, Box idag. Fjärde dagen i rad nu. Börjar känna mig lite seg i kroppen. Får ta en vilodag imorgon! Men det är så himla kul att träna nu när man har kommit igång.

Kunde inte sova inatt heller särskilt bra. Fick gå ut och lägga mig i soffan så jag inte störde min kompanjon i sovrummet när jag vände och vred på mig. Lustigt! Vet inte varför det blir så här. Inatt var det inte Phoebes fel i alla fall =). Skönt det!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Hej! Kul att läsa om vad du har för dig. Gulligt av Sophie att komma ihåg din födelsedag. Vi ser fram emot att träffa er på söndag. Kram mor

2009-05-07 @ 20:51:36
Postat av: Erika

hejsan! tänk att jag kom ihåg ditt blogg-namn utan att skriva ner det hahaha! kul att du kom in idag, alltid skönt att få en "anledning" till att ta en paus :P det ska bli kul att få jobba med dig i höst, du kommer att slava för mig som tusan moahahahaha! nej jag skojar!.... eller gör jag?.. who knows?.. :D! kram!

2009-05-07 @ 22:46:46
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0