Torsdag, aj aj aj

Vilken jäkla huvudvärk. En stor kopp kaffe och en ipren har inte hjälpt än. En timme sen nu! Fast jag har inte ätit något idag knappt. Åt en macka innan jag gick till frisören vid 9. Det var som en utbildning där frisörerna lärde sig olika tekniker med platt-tänger. Så jag hade håret fullt av olika lockar.
   Sen gick jag till Lagerhaus och då blev jag erbjuden att jobba i 3 timmar! JIHOOO!! Alltid lika roligt att få rycka in! det tackar man inte nej till =).
  Sen kom jag hem runt halv 3 och tänkte att nu äter jag inte förens Claes kommer hem vid 4. Men han slutade visst vid 5 så jag väntar på att han ska komma hem för att kunna börja med maten. Han ska nämligen köpa fläsk så att jag kan göra fläskpankaka. Smeten är redan klar och har varit det sen 3. KOM HEM NU!!!

Semifinal i Eurovision ikväll! Schlagerbögen börja sakta att komma fram. Ikväll kan man bara titta och njuta och man behöver inte vara nervös för det svenska bidraget ska gå vidare! Skönt! titta och njuta är det som gäller!

Uppdaterar senare.! Försvinn huvudvärks helv*te!

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Nu blir jag arg på dej! Du får ju inte gå hela dagen utan mat!!!!!!!! Förstår att det var lite stressigt men ändå... Vi slagerbögar hörs efter semifinalen. Kram mor

2009-05-14 @ 18:34:38
Postat av: Becko

Stinzen.. Mat måste du ju äta kära gud! ÅÅ så mycket som tränar varje dag, Fy på dig!!



Du får allt lägga in lite bilder på hur håret blev också =)



Kram på dej

2009-05-14 @ 21:26:59
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stinzen.. Mat måste du ju äta kära gud! ÅÅ så mycket som tränar varje dag, Fy på dig!!



Du får allt lägga in lite bilder på hur håret blev också =)



Kram på dej

2009-05-14 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0