Tisdag, en liten sväng på staden

Idag är jag trött, men nu har jag vidtagit vissa åtgärder för min sömn. Jag har nämligen köpt öronproppar och en sovmask, en sån man har på sig när man flyger, så nu är jag garderad för natten. Får hoppas att jag inte vaknar kl 5 igen och inte får somna om. Håller tummarna!

Nu kom jag precis hem från stan. Jag bokade tid för klippning och ska klippa mig imorgon kl 9. JIPPIIE!! Det behövs verkligen. Jag fick ju ett presentkort på klippning av Claes i födelsedagspresent så jag utnyttjar det direkt=). Sen gick jag en sväng till Lagerhaus och peppade dom för tävlingen. Man har nämligen ett mästerskap på Lagerhaus där man tävlar mot andra Lagerhaus butiker i landet och vi har legat mycket bra till. Nu är vi i finalen och kan sämst sämst 2:a. Men det vore himla gött om dom tog hem pokalen nu. Jag har ju inte varit särskilt delaktig i just nu. Men jag håller mig uppdaterad och jag tycker att vi är mer än värda att vinna det här. Heja heja heja!!! =)

Ikväll blir det Abs träning igen! Det är alltid kul! Sen blir det att slappa framför tv:n och äntligen hemma! =)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Becko

Gött med klippning, jag har också bokat tid för det. men är jätte nervös, har aldrig klippt mig på salong team ju =/



Den verkar ju ha blivit en träningsnarkoman, glöm inte bort att vila bara ;)



Kramkram

2009-05-12 @ 22:16:59
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0