Söndag!

  Idag är det söndag. En väldigt slö dag på veckan. Har inte hänt så mycket än så länge. Hehe. Jag pratade med Becko i 1 1/2 timme. Alltid lika kul att prata med henne. Ska åka hem nästa helg och stanna ett tag så det ska bli kul att träffa alla vänner där hemma och gå på balen och se på alla fina klänningar! Ska bli kul!

  Nu har vi en lax i ugnen och potatis kokande på plattan. Ska bli gott. Sen har vi lite kladdkaka kvar sen jag bakade i veckan. Blir gott till efterrätt!

  Borde nog städa lite sen med. Får se hur det blir med den saken =). Mår fortfarande konstigt. Tror att jag ska slopa kaffet i alla fall ett tag nu. Det enda problemet då är att jag får sån grym huvudvärk. Kanske bara ska dricka lite kaffe. Brukar ju dricka ganska mycket. Får se hur jag gör och vad farbror doktorn säger att jag har för fel!

Ha en kanoneftermiddag!
  Hejsan hoppsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då pratade vi så länge i telefonen..:P det kändes inte som det! haha.. Alltid lika trevligt som sagt =)

Åå lax lät ju jätte gott., mumsfillibabba!

Vad har du för sås till då?



hade bäst! Kramar

2009-05-24 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0