Sjukdag!

Idag ställde jag klockan och gick upp och ringde till doktorn. Höll på att svimma igår så jag kände att nu var det dags att kolla upp mig. Så nu har jag tagit en massa prover och så ska jag komma dit på måndag igen. Hoppas dom hittar något.:)

Idag har jag även tittat på tre disneyfilmer. Började morgonen med att titta på Herkules, sen har vi sett på Bernard och Bianca och nu tryckte jag precis på Skönheten och odjuret. Så himla kul att se gamla klassiker som man tittade på när man var liten. =)

Vi har också hunnit med att färga Claes hår idag. Hahah, fast det blev inte riktigt som vi tänkt oss. hehe. Tänkte nog att det skulle bli lite mörkare brunt med en lätt röd ton i. Hans hår är nu knallrött. Hehe. Så vi ska färga om det nu när han kommer hem från träningen är tanken. Han fick köpa en ny färg nu så vi får hoppas att det blir bra!

Så här ser det ut nu! =)



Inte en jättenöjd Classe precis. Hehe. Men vi får hoppas det blir bättre sen!

Jag ska laga till lite fajitas sen tills Claes kommer hem. Det ska nog bli mumsigt. Ikväll ska vi gå på bio och kolla på Änglar och demoner. Det ska kul och spännande. Har hört att den ska vara grymt bra. Mysigt att gå på bio också. Hålla handen och mysa. 

Uppdaterar senare när Claes har ny hårfärg! haha.

Kram kram


 

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Stackars Claes. Han ser för jävlig ut!

2009-05-22 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0