Säsongsavslutning av Lost!

  Shit vad spännande! Fast man fattar ju ingenting som vanligt. Älskar verkligen lost. Nu får man vänta länge innan sista säsongen börjar. Ni som inte sett Lost får börja från säsong 1. Jag lovar att man inte ångar sig. Jag dissade serien precis när den började men sen satt jag råkollade på säsong 1-2 en helg. Kunde inte sluta titta och sen dess var jag fast. Det händer så mycket i varje avsnitt och man får verkligen tänka till hela tiden. Gaah, kan inte vänta! =)

  Andra serier jag älskar är Vänner och Sex and the city. Två serier man kan se om och om igen utan att tröttna. Sen är filmen Sex and the city helt grym. Det blir en uppföljare som kommer 2010! Spännande! =)!

Inatt har jag fått sova igen! Gött! Öronpropparna gör underverk! Ingen Claes som puttar på mig heller! haha!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0