Onsdag, klippning

Inatt hade jag öronproppar, jag hade inte vaknat av phoebe inatt iaf. Men Claes väckte mig istället. Helt plötsligt började han knuffa på mig och prata i sömnen. Tror han har för mycket tentaplugg i huvudet. Han läser anatomi nu och det handlar om kroppens alla muskler och ben och vad det heter på latin. Han klämmde på min arm och på en massa ställen och sa att, här sitter den och här sitter det. Sen kunde jag inte somna om igen! hehe.. börjar vänja mig nu..=)

Jag gick i alla fall upp och klippte mig kl 9. Hur nöjd som helst. Så himla skönt att bli av med dom slitna topparna. Det var ett tag sen nu. Min frisör är verkligen hur duktig som helst. Har alltid massa att prata om, hon är väldigt ung och precis nyutbildad frisör. Hon berättade att dom skulle ha utbildning på nya sätt att använa lock och platttänger imorgon och frågade mig om jag ville sitta hårmodell då. Och jag var inte sen med att tacka ja!!=) Ska bli jätteroligt, jag lär ju mig också nya tekniker när jag sitter där! Kommer suga in all information som en svamp=). Så imorgon kl 9-11 ska jag sitta där!


Efter min klippning gick jag in en sväng på lagerhaus och snackade lite skit! =). Idag var alla där fast det var mycket att göra så jag var bara där en liten liten sväng. Kom igen nu och sälj så att det ryker!! Pokalen ska till Halmstad! Heja på!

Igår var det Eurovision song contest! Marlena gick vidare.=). Jippi! Jag har ju en liten innestittande schlager bög i mig och jag älskar verkligen schlager. Efter programmet ringde jag och hade eftersnack med min schlager freak till mor. Hehe. hur kul som helst! Det är roligt för vi tänker precis samma sak om alla låtar. Island var bäst tycker jag! 

Idag ska jag laga lite mat till Claes när han kommer hem från skolan och sen blir det träning igen, idag blir det power! =)

Här kommer en liten uppdatering på Phoebe med koppel. Denna gången hade vi inte kopplet ikopplat men hon är inte särskilt pigg på att gå ändå! hehe. Hon är knäpp!





Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha ni måste ha sveriges roligaste katt =) Du får lägga ut lite bilder på håret imorgon så vi får se vad du har lärt dig ;)kramar

2009-05-13 @ 17:50:08
URL: http://lofkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0