Oj oj oj så spännande!

  Nu sitter jag här i soffan och biter på naglarna. Är ca 40 minuter kvar till Eurovision börjar! Jag har laddat upp med melon, mango och vindruvuor och så ska jag dricka min bacardi som jag köpte på systemet när det var premiär! Phoebe och jag ligger och myser i soffan och snackar schlager! Phoebe har fått en liten godisbit hon med så hon är nöjd.=)! Det kan ju inte bli bättre en sån här kväll! Aftonbladet ligger ijämte mig med alla roliga recensioner!

HEJA SVERIGE NU!!!!!!!!!! Tjiohooo!

Uppdaterar efter finalen! Oj så kul det ska bli!



Kommentarer
Postat av: nettan

hahahhaha! Du e ju för söööt! det öåter jättemysigt!

2009-05-19 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0