Myskväll i soffan

Tanken var inte att jag skulle träna idag, men jag kunde inte låta bli.. hehe. Bokade power och stack iväg med sarah och claes över gatan till gymmet. Skulle tränat box igår, men huvudvärken fick mig att stanna i soffan. =) Skönt det med!

Nu är jag trött, ligger och tittar på Berg flyttar in. Det är ett mycket bra program tycker jag. Hon är så cool och scharmig:) Claes sitter och går igenom det sista på tentan. Lycka till imorgon älskade älskling och alla andra som ska skriva tenta imorgon! Jag håller tummarna.

Kollade på talang innan, fasen va kul han var som kunde härma en fem åring!! Helt galet!

Den bästa reklamfilmen just nu är den söta lilla ungen som skriker att kossorna ska gå ut i hagen! En liten parvel i extas! "KOSSORNA vill gå ut i HAgen"! haha. så söt!

Godnatt alla glada människor! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0