Min födelsedagen!

Idag har jag fyllt år. Det är altid kul, än så länge i alla fall =). Jag har fått massa fina presenter. Igår fick jag ett singstar spel (the 80´s) och idag fick jag ett presentkort på intersport, ett presentkort på klippning, en liten hink grill och lite annat.. Är grymt nöjd med min födelsedag!

På förmiddagen kom mor och far och min mormor, syrran var redan här. Vi åkte till Tylösand och käkade jättegod buffé med en underbar utskikt mot havet på Tylöhus. Sen gick vi ner på stranden en stund, underbart fin strand. Har faktiskt inte varit där innan, men det var ganska kallt och blåsigt idag så vi stannade inte allt för länge. Vi åkte hem och käkade en underbar tårta som Claes hade bakat! Gud så god den var! Mums mums. Efter tårtan började mor och jag pyssla ute på balkongen lite. Claes och pappa kollade på hockey! Gött Sverige! Ett brons är inte helt fel. Efter att mor och far åkt hem slappade vi i soffan ett tag och sen ringde Becko, alltid lika roligt att prata med henne! Har så mycket att prata om jämt! =)
Vi orkade inte laga någon mat så vi ringde till Kinarestaurangen och beställde! Denna gången blev allt rätt! Inte dåligt!

Nu blir det myskväll för hela slanten. Just nu går Söndagsparty i bakgrunden och sen blir det nog Brittains got talent skulle jag tro!

Tack för alla härliga gratulationer idag! Det är himla roligt att fylla år tycker jag allt! Imorgon ska jag inviga 20 års åldern med att gå till systemet! =)

Ha det gött!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0