Matlagning på g!

 Haha, det är roligt när man ringer hem. Jag hade bara en liten tvättfråga och så pratade mor och jag i 40 minuter. Man har alltid så mycket att prata om när man ringer. Så kul att prata med mamma och pappa nu när man bor hemifrån och inte träffas så ofta. Nu har man fått en mer vänskapsrelation än när man bodde hemma. Himla roligt tycker jag!

 Nu lagar vi mat. Har gjort hemmagjorde köttbullar som tillagas i ugnen för tillfället! Mums mums! Ska bli gott. Sen har Claes köpt en stor melon hos turklivset nere på hörnet. 100 kr fick han ge för en vattenmelon! Hahah. Han har blivit lurad =)! vi får njuta som tusan nu! Åh, det luktar så gott av köttbullarna! Himla smidigt att göra dom i ugnen så slipper man allt stekos!

Nu ska jag fixa till en god sås också! Hörs sen!
 


Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Du är ju för gullig! Kul att prata med dig med!

2009-05-21 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0