Tisdag, mitt första inlägg

Tjoho!

Det här är mitt första inlägg som bloggare. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om än men det ordnar sig nog framöver. Ska kika in lite andra bloggar och se hur det funkar lite.

Idag har det varit en mycket lugn dag, som vanligt. hehe. Jag har nämligen varit halvt arbetslös nu i vår. Jag har bara jobbat lite extra på Lagerhaus i Halmstad. Men det har inte blivit så mycket nu. Men jag har fått den goda nyheten att jag får ett vikariat till hösten på 50% så till hösten blir det andra bullar!! hehe! Jag trivs verkligen hur bra som helst på jobbet och med mina jobbarkompisar där så detta va hur kul som helst! ÄNTLIGEN!! Det har varit rätt tufft nu i vår. Inget fett liv precis! Som tur är har jag en underbar pojkvänn som hjälpt till mycket nu.

I morse vaknade jag kl 05.00 av att Phoebe (vår katt) kraffsade på dörren och skrek utanför. Och hon har inget millt skrik precis. Låter som ett brandalarm. Så jag skuttade upp ur sängen och sklle får tyst på henne, och då upptäckte jag att stackarn hade spytt på golvet. Så då kunde jag inte va arg på henne. Ibland kokar det inom en när hon börjar på och skrika på morgonen. Då undrar man varför man skaffade katt från början. Men Phoebe är ingen katt säger jag. Hon är nån blandning av hund och katt och knäppskalle. Hon har sina fuffens för sig. Iallafall, jag försökte somna om efter detta men det blev bara att jag låg och vände och vred på mig så jag gav upp och gick och la mig i soffan och tittade på tv. Phoebe la sig snällt på min mage och kurrade så gött. Jag somnade nog lite av och till iaf. Men jag kände mig inte riktigt utvilad idag ändå.

Nu ska jag iväg och träna ABS. Det är hur gött som helst. Det är bålstabilitet, mage och rygg. Jag har tränat det varje vecka sedan februari och jag märker verkligen skillnad nu på min hållning och jag har inte alls lika ont i rygger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0