Lördag, städdag

Inatt fick jag sova!! Gud så skönt! Ställde klockan på 9 och mötte upp Sarah för ett Powerpass. Var helt slut efteråt. Power är precis som Bodypump fast det heter inte det här. hehe.

Nu har jag precis blivit färdig med en storstädning som hette duga. Claes tycker det är så tråkigt att städa så han fick åka och handla istället. Får kompromissa lite iblan! hehe. Det är bara skönt att han inte är hemma närman städar, då kan jag gå lös som en ångvält precis som jag vill!

Nu väntar jag på att syrran ska dyka upp. Hon kommer nog när som helst skulle jag tro! Det blir myspys. Sen kommer Sarah och Nelly och då ska vi käka lite god mat och ha en myskväll.

Jag lovade att jag skulle lägga upp lite bilder på vår lägenhet så här kommer lite färska bilder på en nystädad lägenhet!

Ha det gött!
 

Min älskling gav mig en så himla fin bukett blommor! Tack tack baby!        
        

Kommentarer
Postat av: Erika

JVLAR VA SNYGG DIN BLOGG BLEV! jag är sjukt imponerad :) om du har lust kanske du kan ge mig hennes namn så jag också kan få min finare?? ;D! jätte fin lägenhet också! nu förstår jag hur du menar med färgerna och din ljus-köp-problem haha :P det skulle vara kul att få se eran lägenhet in real life så att säga :) kram

2009-05-09 @ 17:51:32
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: becko

Åhhhhh såå fint nu har det =) Jätte mysigt ju..

Ska bli kul att komma ner nån gång åå sett på redit.. Jag har också städat idag..Pust* Inte kul på en lörda inte.



Hade bäst Kramar

2009-05-09 @ 18:26:19
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0