Kreativ dag!

Jag fick stickor och lite garn i födelsedagspresent, och gammal stickare som jag är, stickade massor som barn hos min farmor, satte jag igång idag med att sticka en halsduk. Är faktiskt nästan klar. Har gått väldigt fort faktiskt. Himla kul att sticka. =)
 
Annars har det varit en mycket slapp dag, har kollat på The green mile som är en av mina favorit filmer. Claes hade inte sett den så det var en perfekt dag att trycka på den filmen eftersom den är så grymt lång. Skönt med sånna här dagar ibland när man inte gör nånting. Haha, fast jag har ju haft ganska många sånna här dagar nu i vår. Som sagt, längtar tills jag börjar jobba på riktigt!

Imorgon tänkte jag gå ner till en garnbutik och köpa lite mer garn och få lite tips på vad man kan sticka här näst! Vore kul att kunna sticka efter något mönster någon gång. Ska bli lite bättre först bara. Fast att sticka är som att lära sig cykla, har man väl lärt sig en gång så kan man det resten av sitt liv.
 
Nu tittar vi på Söndagsparty. Tycker bara det blir bättre och bättre =) ska krypa ner i soffan och kramas med Claes nu. =)! Hörs imorgon! Godnatt och sov gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0