Jobbat idag! =)

 Fasiken vad kul det var att jobba idag! Vi ska börja bygga hyllor på ett annat sätt än vad vi har gjort innan. Och detta betyder mycket ommöblerande av allt i butiken! Ska bli så kul att se hur det blir när allt är klart! Men idag iaf har jag och Erika byggt om påslakan och örngottshyllan. Sjukt kul när det händer något och man ser resultat när man jobbar. Fast på Lagerhaus ser man nästan alltid resultat när man jobbar för det är nästan alltid något som ska byggas om och tas fram och frontas med så man har nästan alltid förändrat något när man går hem från jobbet. Men just detta är kul eftersom påslakanen har stått på samma ställe så länge jag har jobbat där så det är kul när dom får en ny plats! =) hehe.

 Innan jag gick till jobbet lagade jag massor med mat. Biff alabama heter det jag lagade till. Det är supergott. Man gör biffar och stoppar annanasringar i dom. Biffarna är gjorda på köttfärs, dijonsenap, soja och vatten. superenkelt. Jag brukar steka dom i vanliga fall men idag slängde jag in dom i ugnen, och det gick hur bra som helst. Det bästa är att vi har mat nu ikväll också så jag slipper tänka på det!

 Jag fick jobba imorgon med! Jippiee!! hehe. Det är nog ingen som är så entusiastisk som jag när det gäller att gå till jobbet! hehe, men jag trivs så sjukt bra där. Tycker det är så himla kul! Och nu när man har varit arbetslös och inte gjort nånting är det så himla kul att komma ut och träffa människor och inte bara sitta inne och glo! 

 Nu kom Claes hem från träning så nu ska vi käka biff alabama! hehe.

Ha det gött! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0