Ingen box idag

 Nej, som sagt, mådde inget vidare efter vi hade käkat. Mådde illa och hade lite feber och va helt övertrött. Vet inte vad som hände riktigt. Men jag avstod träningen idag iaf. Låg i soffan och blundade och försökte känna mig bättre istället. 

 Fick en liten hjärtattack innan också. Chefen ringde och frågade om jag kunde jobba imån =) jeei! Men när jag pratade med henne hade jag inte riktigt koll på vad Phoebe pysslade med. (kan ju inte säga att jag har full koll på vad hon pysslar med jämt i vanliga fall heller men i alla fall) Fönstret var lite öppet och när jag tittade runt lite i rummet såg jag henne stå i fönstret väl benägen att hoppa ut! Fy fan vad rädd jag blev. Jag ville inte skrika på henne för då kanske hon hade blivit rädd och rammlat ut. Så jag smög fram och samtidig som jag pratade med chefen lyckades jag få tag i hennes svans och drog ner henne på golvet. Lyckades få med en kruka också, så nu har vi två ihoplimmade krukor, haha. Får köpa nya någon gång i framtiden! Som tur var är det inte Phoebe som var tvungen att limmas ihop! Oj oj oj så rädd jag blev. Chefen fick sig nog en smärre schock hon också! hehe, var tvungen att hyperventilera lite i luren!

 Nu ska jag sova så att jag är utvilad på jobbet imorgon! Det ska bli kul!

Sov gött och dröm sött! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0