Fredag, seg början på helgen

  Nu är jag lite sur. Jag har fasiken inte sovit bra på hela veckan. Nu får jag skärpa till mig! Phoebe väckte mig vid 5 inatt igen. Vet inte vad man ska göra med henne. Hon skriker ju bara för att få uppmärksamhet. Har nog inte mött en mer krävande katt. Hon är som ett barn. Sen när man väl har kommit upp är hon ju så jäkla söt och gosig så man kan inte vara arg på henne. Det går dock vissa perioder som hon inte skriker på. Jag hoppas det kommer en lång sån period snart. Vet inte varför jag inte kan sommna om när jag väl gått upp. Försökte sova lite nu på eftermiddagen men jag lyckades inte riktigt. Kanske är lika bra för då kanske jag inte hade kunnat somna inatt=).. nog om det! hehe..

  Idag har jag pratat med Sophie och tackat för min present! Så gulligt av henne! =)Alltid lika roligt med överaskningar.

  Ikväll ska vi göra varma mackor. Har inte käkat det på så länge jag kan minnas. Det ska bli gott. Gjorde köttfärsås igår så det blir köttfärs mackor idag! Det ska bli mumsigt! Sen ska vi plocka upp Sarah och Nelly åka till Simon och titta på hockey! Heja Sverige!!! Det ska blir kul! 

   Det växer ur alla krukorna nu! =) Roligt att se hur det utvecklas! hehe. Claes var nere på stan innan och jag fick inte följa med... Sen kom han hem med något gömt i en påse. Hmm... Jag blir så himla nyfiken!! Kan knappt hålla mig! =) Det är roligt att fylla år!

  Ha det bäst! Snart kommer en ny snygg design på min blogg! Ser riktigt bra ut än så länge! Ska bli kul att få en snygg blogg sida. Har fått hjälp av en duktig bloggdesigner och hon har verkligen gjort ett grymt jobb!

 Tack och hej svejs

Kommentarer
Postat av: becko

Hejsan!!

Här kommer du första kommentar =))

Roligt att du också har skaffat blogg, kan du inte lägga in lite bilder på ert hem så ja får se hur de ser ut =)



Hade bäst kramar

2009-05-08 @ 19:08:34
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Julia

Found you ! hehe . Alla bloggar , fasen va nice , då kan jag hålla lite kolla på er trotts avståndet ;) Vi måste ses snart ! Kommer du hem något till födelsedagen ? Kramar

2009-05-08 @ 22:05:12
URL: http://lofkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0