En halsduk färdig!

  Då har jag stickat klart en halsduk. Var nere vid garnaffären innan men det var stängt, öppet endast ons-tors. Som en glad överraskning så såg jag att dom hade 50% på allt garn!haha. Ska göra en halsduk till Claes härnest. Får se vad dom har för färger att välja på.
  Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Är väldigt rastlös för tillfället. Rastlös och trött. Fick sova på soffan lite inatt igen. Vill ju inte störa Claes när jag inte kan sova. Kattaskrälle!
  Är sugen på att baka något. Är sugen på kladdkaka, men det vore roligt att prova på att göra cupcakes. Man har sett så mycket fina bilder på cupcakes överallt så det vore kul att prova på och se om man fixar göra nåt fint själv. Fast jag har inga ingredienser hemma. Så då får jag jag åka och handla lite först. Får se hur det blir, kan bli lite bakande imorgon istället!

  Ikväll ska vi träna box. Alltid kul att få slå lite på sin pojkvänn! Haha.

Ha det görfint! hej hopp

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Blev halsduken fin? Blev den min eller din?

2009-05-18 @ 16:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0