Eftersnack med schlagermorsan

Haha., nu har jag precis gått igenom alla bidrag med min kära moder. Vi tänker precis samma sak. Danmark, norge, estland, Azerbajdzjan och moldavien var mina favoriter. Sen var ett litet wildcard serbien! haha. tyckte den var lite rolig, tyvärr så gick den inte vidare! Men den klistrade sig fast i hjärnan som ett frimärke på ett kuvert. Hörs efter finalen på lördag mor!! krya på dig med!

Nu är jag mätt och go. Gjorde en stor fläskpankaka, eller det var mer fläsk än pankaka på min del. Claes gillar inte fläsk så jag fick göra hälften bacon och hälften fläsk. Han fick mer pankaka på sin sida eftersom min sida var så fullproppad med fläsk att pankaksmeten inte kunde tränga sig igenom bitarna! Mums, så ska det vara! hehe.

Vi var ute en liten sväng med phoebe innan med. Hon är lite skraj men hon gick i alla fall med kopplet. Hon kunde faktiskt gå själv. Hade väl för mycket annat att tänka på nu när hon var ute! =)

   


Här är serbiens bidrag i Eurovision i år! Alltså nu får ni inte tro att jag gått och blivit galen när jag säger att denna är bra. Det är ju inte jättebra, men det är himla roligt och kolla in snubbens hår. Man kan tro att det är en peruk, men icke. Han har sån kallufs! En låt som fastnar! haha. Erkänn att han är grymt lik Adam Alsing, om adam alsing hade haft vitt krull på huvudet! =)



God natt och sov gott alla glada! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0