Då var det avgjort!

  Norge har vunnit Eurovision i år!! Himla kul, inte för att jag gillar låter jättemycket, men det är kul att det är Norge som vinner. Då kanske man kan åka och titta på Eurovision i Norge nästa år=)! Vore hur grymt som helst! Nu är nästan all frukt uppäten för utom några få vindruvor som ligger ensamma kvar på fatet. 
  Det gick dåligt för Sverige i år, kom på plats 21. Fast jag tycker Marlena gjorde ett grymt framträdande. Nästa år skickar vi Måns Zelmerlöw tycker jag!

Det här är min favorit i hela tävlingen! Island! Grym låt! Nästa år åker jag till Norge, helt klart!

God natt och sov sött, nu ska jag ha schlagersnack med morsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0