Blev ingen seger för Sverige

Nepp, det blev ju inte det, men vi gottade oss i Björn Gustafsson på Raw som vi hittade på youtube istället. Så himla roligt! Då fick vi upp humöret lite igen!

Vad roligt att blogga egentligen. Många vänner som har bloggar och det är kul att läsa om deras vardag. Kul nu när min sida är designad och klar! Fick hjälp av en jätteduktig tjej som designar bloggar. Hennes mejladress är [email protected], ligger en länk på min blogg med om det är någon som är sugen på en ny design på sin blogg. Kunde inte blivit mer nöjd! Tack så mycket!

Imorgon kommer min kära syster! Ska bli kul att träffas igen! Har ju inte setts sen påsk=)Sen fyller jag år! Och då kommer mor och far och mormor!=)Då ska vi äta gott på Tylöhus! mums mums!

Nu ska jag försöka sova!

God natt!

Kommentarer
Postat av: strellan

du är bäst.

claes kommer på andra plats.

2009-05-09 @ 02:59:00
Postat av: Becko

Åhh vilken fin bloggdesign du har.. Vill också ha lite mer personlig men jag vet inte hur man gör.. =/

Känner du hon som gjort din eller?

2009-05-09 @ 16:03:26
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0