Blev en härlig dag..

Nu sitter jag i soffan efter en härlig eftermiddag. Har mått lite bättre nu i eftermiddag. Tog en långpromenad med Claes uppe på Galgberget efter vi hade käkat laxen. Det var så grymt härligt. Solen sken, dofterna av sommar fanns i luften, hur mycket liljekonvalj längs stigarna som luktade ljuvilgt. Vi kom fram till en utsiktsplats som hade en utsikt över hela halmstad. Hur vackert som helst, och romantiskt =)!

Nu ikväll gjorde vi köttfärsås ihop och kikade på Söndagsparty. Skulle inte Moby vara med? Lustigt! Snackade med syrran innan med. Det är alltid kul! Har varit mycket telefonpratande idag. Hehe. Men det är gött det med. Kan man inte träffas är telefonen en bra uppfinning. Pratade med Ellen och Stefan innan också. Kul att höra hur det är med dom också. Försökte hitta ett hål där deras semester matchade mitt sommarschema så att vi kunde vara i sommarstugan någorlunda sammtidigt. Får se hur det blir med det, men jag hoppas att man kan träffa dom i sommar någon gång. Längtar tills man har en riktig semester i framtiden. =) hehe.

Imorgon ska jag jobba och gå till doktorn. Får se om dom har hittat nåt fel på mig! Hoppas! =) Ska bli kul att jobba också!

God natt och sov så gott! =)


Kommentarer
Postat av: Erika

haha naturligtvis så jobbar jag alla dagar förutom måndag och tisdag! :P skööönt att testet visade ett posivit resultat (för dig alltså) :) hoppas att det går bra på jobbet, skönt att du fick en så mysig dag att varva ner på innan det blev dax för att jobba :) kraam*

2009-05-25 @ 12:01:40
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Lena Lövgren

Bra att du mådde lite bättre. Losec Mups kanske hjälper. Immodium kanske har kommit fram? Jag vet inte om det är bra att blanda. Visst är Claes lite lik Henrik Lundqvist? Kram Mor

2009-05-25 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0