Äventyrsgolf i Tylösand!

Efter maten drog vi och spelade minigolf i Tylösand. Himla fina banor dom hade därute. Men det var riktigt svårt. Jag sög verkligen. Jag kom fram till hålet på ganska få slag. Men sen när jag skulle putta gick det åt helvete. Så jag kom ganska stort sist. Hade 73 och Claes som vann hade 44. Haha. Gick inte så bra med andra ord. Men det va kul! Jag ska ha min revansch en vacker dag!

Nu sitter jag här i soffan och tittar på Bonde söker fru. Det är roligt att se vilka bönder som söker kärleken i år. Jag har faktiskt alltid missat detta programmet där dom berättar om sig själva innan.

Imorgon ska jag ringa till doktorn. Pallar inte må såhär längre. Hoppas dom kan ställa en diagnos. Mor min trodde att det var magkatarr och hon brukar faktiskt ha rätt när det gäller mina diagnoser. hehe. Inte kul att må illa hela tiden. 

Här kommer lite bilder från vår minigolf tripp!

     
     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0