Änglar och demoner!

Filmen var helt grym! Ibland var det så spännande att jag var tvungen att dra upp min scarf över ögonen och knipa åt om Claes hand extra hårt! =). Häftigt att se den på bio med. Så himla mysigt, men stolarna på bion här är inte lika sköna som dom är i Vetlanda. Man får sjukt ont i svanskotan efter ett tag. Har nästan svårt att ta mig ur den sittande positionen när filmen är slut!

Vi försökte färga om Claes hår innan med. Men det blev ingen skillnad. Bara i plånboken för honom. Sjukt alltså, syntes inte att vi hade gjort något efter vi färgade det andra gången. Fast nu tror jag det är lite mörkare. Inte lika klarrött som innan. Färgen försvinner efter 6 veckor. Tror det blir bra till slut. Har redan börjat vänja mig och han är lika snygg hur han än har håret =)

Nu ligger Phoebe och är sällskapsjuk på min mage. Så gosig liten kisse, fast nu är hon kanske inte så liten längre. Hon får knappt plats hela hon på mig längre. När hon var liten brukade hon alltid ligga som en halsduk på mitt bröst men nu får hon knappt hela hon på min mage.

Ska gå och lägga oss nu! God natt och sov gott!

Ps. Se änglar och demoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0