Aj då, det här gör ont!

  Jag har gjort bort mig, tänker aldrig sola solarium igen. Tänkte bara att jag skulle få en liten fin bränna innan sommaren så att det var lätt att bygga på den sen när solen kommer fram igen. Men oj vad jag bedrog mig. Verkade som att rören på undersidan var utbytta men dom på översidan var gamla. Helt sjukt! Är bränd på hela baksidan för tillfället. Och det gör ONT!! Never again! I promise! Så här ser det ut! Suck!

 
 

  Inte särskilt snyggt eller hur?!

  Idag blir det storstädning och packning som gäller. Vet inte vad jag ska ha med mig hem bara. Ska ju vara hemma ett bra tag men jag brukar alltid överpacka! Använder aldrig mer än hälften som jag tar med mig. Ska försöka packa smart denna gången. Får se hur det går! Ska bli så kul att komma hem faktiskt. Träffa alla vänner där hemma! Kommer dock sakna min lille Claes. Inte ofta man är ifrån varandra så länge nu för tiden! EN HEL VECKA!! hehe. Jag är en tönt jag vet men när man är med varandra hela tiden känns det konstigt att vara ifrån varandra. Känns tomt på något vis!

 Ikväll blir det sista boxpasset innan sommarschemat börjar på Nautilus. Blir bara ett boxpass i veckan då. Får se hur mycket man hinner träna i sommar. Såg nämligen att jag jobbar väldigt mycket stängning i sommar. En vecka jobbar jag stängning 5 av 6 dagar. Hehe. Men det kommer nog gå bra. Ska bli så kul att jobba mer än jag jobbat nu. Skönt att göra något om dagarna! =)

  Nu måste jag börja städa annars kommer jag aldrig igång! Ha den fin dag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Becko

Hehe jag trodde du hade lärt dej sen vi solade sist :P Då var vi ruskigt snygga i ansiktet, svullna och illröda =)..



Ska bli roligt att du kommer hem nu =) Kommer idag ?



Kramar

2009-05-29 @ 10:02:04
URL: http://denlillakotten.blogg se
Postat av: erika

hahaha, stackars dig! men jag måste bara säga, även om jag inte känner dig så väl men gud vilken typisk sak som kan hända dig hahahahaaha!



jag beklagar det som hände din farfar.. gick han bort för länge sedan? så djupa sår tror jag aldrig läker.. man får leva med dem helt enkelt :) kul det ska bli att du snart börjar att jobba mer! då ska vi bli ett riktigt team, jag är bossen bara så du vet ;) kraam*

2009-05-30 @ 22:38:20
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0