Var lite sur innan!

  Var lite väl irriterad innan idag på morgonen. Kände bara att jag behöve skriva av mig all irritation innan jag gick till jobbet. Inte roligt att inte få sova ordentligt. Är så himla ljudkännslig när jag sover också. Vaknar av minsta lilla. När vi går och lägger oss är det ganska lugnt utanför det är runt 7 det börjar dra igång. Ja, ja, ska inte klaga mer nu. Som sagt, älskar våran lägenhet i övrigt=). Underbart läge, nära till stan, jobbet och gymmet. Kan gå eller cykla överallt och det är perfekt.

  Idag har jag jobbat mellan 12-16. Ganska kort dag men det kändes som vi hann med mycket under tiden. Fixade till inne på lagret så nu är det lite mer organiserat. Påslakanen har kommit upp på väggen så det är enkelt att se vart allt
är när man letar sen. Fy fasiken så varmt det var idag. Vi var helt matta efter ett tag. Svettades som en gris. Helt dyngsur. Nu när jag kom hem hade Claes fixat mat till mig. Han är så söt! Helt underbar. Var helt matt när jag kom hem. Nu ligger vi i soffan och kollar på Kvarteret Skatan. Ska hoppa in i duchen snart.

  I helgen ska vi åka hem till de småländska skogarna och knotten. Vi ska paddla kanot på fredag med släkten=). Ska bli skitkul!

   Vad ska man hitta på ikväll? Blir nog soffan skulle jag tro=) Har någon något annat förslag så är jag öppen för nästan allt=)

 Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0