Vad fasiken har jag gett mig in på?

  Skrot också! Vad har jag gett mig in på? Hämtade ut mina detoxpiller idag och i det här paketet ingick visst en jättefin bok med massa recept och tips. Men shit också säger jag bara. Hur ska jag överleva i 2 veckor! Detta kommer verkligen inte bli lätt. Man får äta hur mycket frukt man vill men ändå. Jag kommer nog aldrig bli riktigt mätt känns det som. Kommer skriva vad jag äter dagligen också när jag sätter igång och avgiftar mig. Imorgon ska jag handla så att jag är redo att börja min kur på lördagmorgon! Idag pratade jag med Nettan på jobbet och hon var också sugen på att köra en kur samtidigt som jag. Det hade varit skönt så kan man klaga i kör på hur jobbigt det är! hehe! Fast jag hoppas det är för en god sak och att jag kommer må bättre efteråt. Hemsidan där jag köpt mina piller heter http://www.renewlife.se och där finns lite olika kampanjer och sånt för just detox.

  Nu ska jag gå och träna Step Intervall! Det ska bli kul! Fast jag har fortfarande träningsvärk sen träningspasset i söndags. Får se hur det går. Sen mår jag även sjukt illa för tillfället. Men som sagt, får se hur det går. 

  Hej hopp gummi .....!

Kommentarer
Postat av: Josse aka Kungen!

fin blogg! :)

2009-06-18 @ 11:42:31
URL: http://hondencoola.blogg.se/
Postat av: erika

hej stina! jag pratade med min syster innan och de kanske bara ska stanna till torsdagkväll så om du fortfarande kan byta tid så hade det varit super snällt! i så fall så jobbar du min onsdag denna veckan så jobbar jag din tisdag(tror jag att det var..) veckan efter. jag jobbar ju på måndag igen så då vet jag datumen mer ingående :P kraaam*

2009-06-18 @ 22:13:06
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0