Tjoflöjt!

  Det skulle ju regna idag? Lustigt.. Har nog varit sommarens varmaste dag idag=). Vi tänkte göra färdigt på balkongen idag så vi drog till K-rauta och köpte lite grejor. Sen gick vi ner på stan en sväng och käkade på McDonalds och fick dom rosa glasen=). Mums mums. Sen gick vi en sväng på stan och köpte oss var sin Slush ice och spatserade i solen. Det var hot hot hot! Gick in en sväng på jobbet med=). Kunde inte hålla mig borta! hehe.. Skulle bara  se hur det gick för dom. 
 
  Nu kom vi precis hem och satte oss i soffan. Ska se om vi får tummen ur och fixar till därute. Hittar inte mina ljusstakar som jag köpt för att sätta upp på väggen bara. Dom är helt borta! Ska leta vidare och sen sätta igång tror jag. Har inte hänt mycket därute sen vi målade så nu är det dags. Hade varit gött att kunna sitta därute sen och bara koppla av. Där kan man ju öppna upp i alla fall.

  Ne nu ska jag ta tummen ur helt enkelt!

Kanske kommer lite bilder sen då! =)

 Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0