Tisdag!

 Igår kom Frida Lager hit på kvällen, vi gick ner till Fan zone och kollade på fotboll och dom Claes och hon drack var sin öl medans jag smuttade på en flaska vatten. Hon åkte rätt tidigt idag till beachen och ligger nog där och har det gött nu. Jag ska iväg och jobba kl 12 så någon beach för min del blir det inte. Får ta det till helgen istället. Ska ju vara fint väder nu ett tag.

  Idag är det fjärde dagen på min detox. Det här känns verkligen sjukt trist. Får inte äta någonting knappt. Är redan hur trött på det som helst. Var och tränade igår en sväng men jag orkade knappt göra någonting. Cyklade på en träningscykel och var helt slut efter 5 min. Brukar köra 20 minuter utan problem. Känns trist om man skulle ge upp nu men vad fan är det för liv när sommaren har så mycket mumsigeheter att bjuda på. Claes bakade negerbollar igår till exempel. Fuskade faktiskt lite. Tog en liten en. Fan va tråkigt detta är. Sånt här ska man göra på hösten när inte alla uteserveringar och härliga dofter från grillar är igång. Jag är helt slut med så jag orkar knappt göra någonting. Får se hur det går att jobba nu. Det är ju ett ganska springit jobb jag har så vi får se hur mycket jag orkar. Orkar jag inte så måste jag nog sluta för jag jobbar ju en del och jag vill ju inte värka lat. Det känns dock mycket bättre i magen för tillfället så det kanske hjälper. Men jag undrar bara om det är värt det. Att må dåligt i resten av kroppen. Jag kanske bara kan plocka bort vissa delar. Kanske är brödet som gör att magen ballar ur. Eller jag vet inte. Får ju ingen grundlig koll på magen. Ska gå till doktorn igen. Eller så får man bara vänja sig och leva med en kass mage. Tänker bara på hur det blir efter den här detoxen. Det kommer ju bli likadant igen. Kommer ju ge magen en chock när jag börjar äta normalt igen. Hur fan ska jag göra nu? Vad tycker ni alla? Claes tycker att jag är en svag människa som bara ens tänker på att sluta. Dålig moral säger han. Suck. Vet inte hur jag ska göra! Sluta eller fortsätta!

  Hörs senare! Kram kram 

Kommentarer
Postat av: erika

vilket svårt val! det är ju lite knivig sits för din mage är ju bättre men du är tröttare nu.. kanske om du kör en kompromiss? istället för att detox:a så kanske du kan ha en ätar dag, typ en torsdag eller en lördag? och de andra dagarna kan du äta så nyttigt du vill! kanske det är en bra idé? lycka till! kramar*

2009-06-23 @ 13:43:27
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Becko

Jag är väldigt tveksam till allting sånt där som "ersätter" vanlig mat, jag tror inte att sånt är bra för kroppen.. Men därimot så kanske man får tänka på maten istället kanske är det någonting som du inte tål i maten? Vem vet?



Förstår att du är fundersam =)

Men om du inte känner dej bra så tycker jag inte att du ska fortsätta.. Hoppas att det löser sig för dej..

Kram på dej

2009-06-23 @ 15:39:21
Postat av: Lena

Jag vet inte heller vad du skall göra. Ta en dag i taget. Ät MYCKET av det du får äta. Står det inte i beskrivningen att man mår dåligt i början? Till stor del tror jag det beror på kaffet, det är ju en avgiftning. När du börjar äta igen så försök undvika kaffe. Drick bara en liten kopp på morgonen och ev. någon liten kopp på jobbet. Kram Mor

2009-06-23 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0