Sverige-Malta och lite blandat

  Igår började dagen med lite jobb. Jag slutade vid 2 och sen drog jag och Claes iväg mot Göteborg för landskamp mellan Sverige och Malta. Vi kom väldigt tidigt till Göteborg och var nästan först in på arenan. Som tur var hade vi köpt ett Aftonblad och ett matchprogram så vi hade lite att göra innan spelarna sprang ut på planen. Sen satte matchen igång. Första halvlek sög. Trots ett mål buade hela publiken åt hur Sverige spelade. Kändes lite taskigt men va fasiken. Tristare fotboll var länge sen man tittade på. Sen drog andra halvlek igång. Då började det hända grejor. Zlatan fick göra mål och det va kul eftersom det var vääääääääääldigt längesen sist. Slutresultatet blev 4-0 till Sverige så det blev till sist en väldigt rolig match. Kevin Borg var pausunderhållare och sjöng båda nationalsångerna med en massa wailande i. Efter matchen åkte vi hemåt och stannade till på Mcd och käkade. Fick 2 skitsnygga glas! Sen somnade jag som en stock i bilen. Helt slut. Känns att man inte sovit så bra på sista tiden. Lyckades trots allt somna på kvällen sen men vaknade av att Phoebe gjorde något och sen kunde jag inte kunde somna om. Kattskrälle! hehe. 

  Prisa gudarna, här kommer skatteåterbäringen! Oj vad efterlängtad den var. Nu kanske man klarar sig ett tag till! Jihooooo!

  Idag har vi inte mycket planerat, kanske går ner en sväng på stan senare. Det var utförsäljning på Duka, vore kul att se om det finns något kul där. Sen måste jag handla lite nytt smink. Det är helt slut nu. Så som sagt, prisad vare skatteåterbäringen. Den kom mycket lägligt.

  Som jag tidigare lovat så skulle jag lägga upp lite bilder från balen och från min lilla semester hemma i Vetlanda och vår minisemester i Göteborg=). Så här kommer lite blandade bilder!

        
        
     
     
     
     
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0