sur!

  Kan säga direkt att det inte kommer några bilder på balkongen. Vi var som sagt och köpte lite grejer så vi kunde göra klart. Köpte en sån där kil eller vad det heter som gör hål i väggen men det behövs plugg för att jag ska kunna skruva i något och det har vi inga. Så jäkla tråkigt. Tänkte verkligen få tummen ur idag men när jag väl får det så funkar det inte. Grrrrr... Får kanske ta lite plugg hemmifrån nu när jag åker hem så får jag fixa där nästa vecka.

  Phoebe fick en svalkande dusch innan. Hon blev helt vild efteråt. Hon har det rätt varmt nu så hon bara ligger och slappar hela tiden. Tills kvällen då förståss. Då blir hon vild. Men det var kul att se att hon tyckte det var skönt. Så söt lilla gosan! Hon blev brännd i munnen av en humla häromdagen. Stackarn! Såg ut som hon klöktes, det var nog inte så skönt.

  Snackade med Sophie innan, ska bli kul att åka kanot på fredag. Hoppas det blir härligt väder så att det inte blir allt för jobbigt att ramla i=). Åker hem på torsdag nu. Så stannar vi till söndag. Hoppas på fint väder när man är ledig! Håll tummarna=)!

  Nu har jag lugnat ner mig lite igen! hehe.. Skönt att skriva av sig lite=). Kokade som ett bi nyss!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0