Nu är jag lugn igen...

   Idag har jag varit i Malmö hos syrran och hälsat på. Det var trevligt. Hon blev glad över allt gott jag inhandlat åt henne. Nu vet jag vad jag kommer få för kommentarer när jag skriver det jag ska skriva men jag kan bara säga att allt är bra med mig och att jag faktiskt inte riktigt hann idag. Jag åt en dunderfrukost för jag visste inte när jag skulle käka härnest. Sen åkte jag till Malmö runt 11 och sen var jag där vid 13. Sen har jag bara ätit lite gottigheter fram tills nu så jag var jättesur och butter när jag kom hem. Helt slut i huvudet och det bara snurrade men jag lagade snabbt till en köttfärsås och kokade spagetti så nu är jag mätt och god igen. Jag vet att jag måste äta, men idag fanns det värkligen ingen tid. Frukostenmättheten fans i alla fall kvar tills jag skulle börja åka hemåt. Jag stannade inte heller för det kändes som jag ville ha riktigt mat och ingen skräpmat. Sen tänkte jag att jag skulle hinna hem till andra halvlek och se den på storbild. Jag hade hunnit men när jag gick utanför dörren och var på väg ner snurrade det till riktigt och då vände jag och gick upp och lagade mat. 

  Idag har mina detoxpiller kommit så dom ska jag hämta ut imorgon. =)

  Nu är jag helt slut, det är en anspänning att köra bil faktiskt. Måste vila lite för jag har varit uppe i varv som tusan idag. Sov inte särskilt bra inatt heller. Så nu är jag trött! Uppdaterar senare eller imorgon=) Ha det bra så länge!

Kramelikram kram

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Dagens ängel! Var rädd om dig! Kram mor

2009-06-16 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0