Mätt och go!

  Nu har vi precis käkat. Det blev panerad fisk idag. Supergott! Så här fint såg det ut=). Hehe. Riktigt mumsigt!

                                    

  Vi gick en sväng på staden innan och handlade lite nödvändigheter. Var inne på Clas Ohlson och frågade efter dammsugarpåsar, men dom kunde inte hitta dom jag behövde. Dom såg att det fanns på lager, men dom va helt lost och kunde inte hitta dom i butiken. Får gå dit en annan dag. 
  Igår blev det en väldigt lugn kväll. Var helt slut efter vår tripp till Ullared så vi satt i soffan och kollade på Family Guy och Sommarkrysset. Kändes lite som vi var pensionärer där vi satt och försökte lista ut kryssen. Fast det var ganska kul.

 Gud vad det är gott med nypotatis! Finns nog inget godare skulle jag tro. Kan gå och norpa dom kalla potatisar som blir över i kylskåpet. Mmmm!
  Tänkte jag skulle gå och träna nu snart. Fast jag väntar lite tills jag smält maten. Annars känns det som man är en stor sten som skumpar runt!

  Phoebe verkar trött, men det är väl för att hon är uppe hela nätterna och busar. Hon ligger inte still många sekunder. Får se om det blir bättre om ett tag. Nu ligger hon i alla fall helt utslagen och ser ganska söt ut faktiskt. Look at this!
                       
                         

 På tal om ingenting så sitter Claes vid den andra datorn nu och läser om att Matthew Fox (skådespelare i Lost) vet hur serien kommer sluta. Han säger även att han blir rörd när han tänker på hur det slutar eftersom det kommer vara ledsamt och vackert! Kan knappt vänta till sista säsongen börjar! Oj så spännande! Gaah!

  Denna veckan ser det ut att bli finare väder! Vem vet, kanske en minisemester till Tylösand eller något. Nu börjar även Junior VM i fotboll i Halmstad så det kommer nog vara ett jäkla drag på stan. Såg att dom hade byggt upp öltält och lagt konstgräs över hela stora torget. Ska bli himla kul att se vad det blir för ståhej! Kanske kan se en match på storbild när Sverige spelar. Vore kul!

  Nu ska jag packa träningsväskan och ta tag i mitt liv. Just det! Måste ladda en tvättmaskin också så att det händer något här hemma!

Ps. Mor, det är klart jag ringer till dig när det krisar med idéer när det gäller mat, du är ju bäst på mat! =) Är grymt imponerad! Stor puss! Ds.

Kram på er alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0