Jobbigt träningspass!

  Nu sitter vi helt utslagna i soffan och tittar på Draknästet. Är precis hemkommna från ett hårt boxpass och är helt slut i kroppen. Känns att det var ett tag sen man tränade. 

  Det blev ingen tripp till staden idag. Blev storstädning istället. Såg ut som fan här så det var tvunget. Sen har det varit pissväder här i Halmstad idag med. Har regnat i stort sett hela dagen. Får bli en liten tripp på staden imorgon istället. Ska jobba mellan 11-16 så efter där blir det perfekt. Får hoppas att vädret blir lite bättre imorgon. Inte bara för mig utan för alla 90:or som tar studenten imorgon. Håller tummarna att regnet håller sig borta så att även ni får en lika fin dag som vi hade förra året. Grattis till er alla i alla fall! 

       

  Ett helt år sen nu, och oj vad tiden har gått fort. För ett år sen trodde jag inte att mitt liv skulle se ut som det gör nu. Hade knappt en tanke på att jag skulle flytta till Halmstad. Eller jo, fast det var verkligen inte säkert. Jag trodde att jag skulle komma in på skola men så blev inte fallet. Jag hade verkligen inte en tanke på att jag skulle jobba, få ett så pass bra jobb som jag lyckats få. Ett jobb som jag verkligen trivs med. Har verkligen haft en himla tur detta året. Träffat massa nya människor och skaffat många nya vänner. Hade inte en tanke på att mitt liv skulle se ut så här. Jag trodde även att jag var alergisk mot katt, men testade mig och det visade sig varit falskt alarm så nu har vi ju lilla Phoebe! Det kunde man verkligen inte tro för ett år sen. Jag har en kanonlägenhet och bor ihop med min älskling och trivs som fisken i vattnet. Ett år har gått och det har hänt himla mycket under detta året. Inte bara för mig utan för alla oss som tog studenten 2008! Önskar alla nya studenter ett stort lycka till med det första året i det riktiga livet! =)

  Nu ska jag gå och pussa Claes i nacken. Han sitter vid den andra datorn och är söt! Tror faktiskt att han läser min blogg för tillfället! hehe.. Har ett fan i alla fall=)

Godnatt alla glada! Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Jag är också ett fan! Alltid lika kul att läsa din blogg.

2009-06-12 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0