Gäsp Gäsp!

 Idag har det blivit mycket av den varan. Gäspandet alltså. Har varit så sjukt trött idag. Somnade inte igår heller. Har blivit som en spärr när jag går och lägger mig och det går verkligen inte. Somnade i soffan runt halv 3 eller något. Phoebe sover så gott inne hos oss nu! Det är mysigt.

  Det har varit en mycket slapp dag idag i alla fall. Jag klippte Claes och sen gick vi ner på stan och handlade. Claes köpte ett par nya gympaskor och ett par strumpor=). Sen gick vi och storhandlade på Apoteket! hehe. Nu sitter Claes och syr här i soffan. Han är så söt när han pysslar med sin overall till nollningen.
 
  Nu har vi varit och tränat Abs. Det känns att man inte har tränat på en vecka. Helt slut i kroppen nu .Ligger här i soffan och tittar på Vi had i alla fall tur med vädret 2. Ganska bra hittills faktiskt. Mätt och god är jag också. Dagens meny blev korvstroganoff, ris och rivna morötter. Så himla gott. Det är smidigt att göra också=)

  Imorgon blir det först jobb och sen drar vi på stört till Göteborg för att titta på Sverige-Malta. Det ska bli kuligt! Får bli lite minisemestrar så här nu i början av sommaren för sen blir det mycket jobb i slutet av sommaren, men det ska bli kul det med, kommer nog vara massa folk där i sommaren. Halmstad är ju som sagt en sommarstad. Vi funderar på att dra nånstans innan Claes börjar skolan och jag börjar jobba på riktigt! Men det får blir någon restresa eller något om ekonomin tillåter det=). Hoppas på det! Annars kan man ju hoppas att sommaren blir varm och go så man inte behöver åka någonstans. Fast det är ju skönt att komma iväg på semester också, romatiskt om inte annat=). hihi..

Nehepp, nu ska jag konsentrera mig på filmen lite mer. Den är riktigt bra faktistk. rolig!

Hörs imån! kram kram

Kommentarer
Postat av: erika

hej stina! jag såg att du skrev något om att jobba imorgon men är det hos oss du ska jobba? iallafall, jag har en fråga. V.26 så jobbar du på måndagen 22/6 11.30-18.10 men jag undrar om du kanske vill byta med mig? jag jobbar din måndag så kanske du kan jobba min torsdag? (11.00-18.10 den 25/6)om du jobbar hos oss i morgon så ses vi då! KRAM*

2009-06-09 @ 22:25:09
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0